سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خورشید تابنده عشق
قالب وبلاگ
لینک دوستان

یارب مرا تو خستــــــه و بی بال پر مکن محتاج خوان و کیسه ای هر بی پدر مکن باغ امیــــــــد سبــــــز مرا بی ثمـــر مکن زین بیشتـــــر حیــــات مرا پر خطر مکن غیر از دری خود به دری در به در مکن --------------------------------------- استــــــم ملول و خستـــــه و بیمـار ناتوان اشـــــکم به ســــر فتاده و باشد دوان دوان روز من است درد و شبــــــــم ناله و فغان دیــــگر کجا و از چه تو میــــگیر امتحان مُـــردم بس است این همه قطع نظر مکن --------------------------------------- ز آوارگـــــــــان کوچــــــه ای تنهاییم بلی بیچــــــــارگان بی ســــر و، بی پاییم بلی افتــــــــــــادگان گمشـــــــــــده پیداییم بلی داغ سیــــــــاهی این همه رســـــواییم بلی عمــــــرم گذشت و مابقی آن هــــدر مکن --------------------------------------- خواب گـــــــران و دیده ای بیدار تا به کی صبح و مســـــا و عالــــــم تکرار تا به کی از ما شکست و ســـــــردی بازار تا به کی یک واژه عشق و خلقِ گرفتـــــار تا به کی خاکت شــــــوم خدای من از من گذر مکن --------------------------------------- یک را ببینی بر ســـــر ما ســـــروری کند یک را ببینی دعـــــــوی خود کشوری کند یک را ببینی تا به فلک خود ســــــری کند یک ادعــــــــا مســـــلم و هـــــم کافری کند هـــــــــر مفسـد به دار جهـــان معتبر مکن --------------------------------------- ای خالق یــــگانه ای بی خوف و ریب من ای صاحب زمــــــان و مکان و حبیب من ای دارو و شِفـــــــــا و دم و ای طبیب من ای التیـــــــام زخـــــــــــم دل ناشکیب من از دست من گرفتــــــــــه میان شرر مکن --------------------------------------- محمود را ز لطف عمیــــــــــم ات شِفا نما از درد و از مریضی و از غــــــم جدا نما از شــــــــربت امیـــــــد و محبت عطا نما فـــــــرش سعـــــادت دو جهان را سخا نما این زندگی دو روزه ای من مختصر مکن --------------------------------------- شنبه 10 قوس 1397 خورشیدی که برابر میشود به 01 دسامبر 2018 ترسایی سرودم احمد محمود امپراطور
یارب مرا تو خستــــــه و بی بال پر مکن محتاج خوان و کیسه ای هر بی پدر مکن باغ امیــــــــد سبــــــز مرا بی ثمـــر مکن زین بیشتـــــر حیــــات مرا پر خطر مکن غیر از دری خود به دری در به در مکن --------------------------------------- استــــــم ملول و خستـــــه و بیمـار ناتوان اشـــــکم به ســــر فتاده و باشد دوان دوان روز من است درد و شبــــــــم ناله و فغان دیــــگر کجا و از چه تو میــــگیر امتحان مُـــردم بس است این همه قطع نظر مکن --------------------------------------- ز آوارگـــــــــان کوچــــــه ای تنهاییم بلی بیچــــــــارگان بی ســــر و، بی پاییم بلی افتــــــــــــادگان گمشـــــــــــده پیداییم بلی داغ سیــــــــاهی این همه رســـــواییم بلی عمــــــرم گذشت و مابقی آن هــــدر مکن --------------------------------------- خواب گـــــــران و دیده ای بیدار تا به کی صبح و مســـــا و عالــــــم تکرار تا به کی از ما شکست و ســـــــردی بازار تا به کی یک واژه عشق و خلقِ گرفتـــــار تا به کی خاکت شــــــوم خدای من از من گذر مکن --------------------------------------- یک را ببینی بر ســـــر ما ســـــروری کند یک را ببینی دعـــــــوی خود کشوری کند یک را ببینی تا به فلک خود ســــــری کند یک ادعــــــــا مســـــلم و هـــــم کافری کند هـــــــــر مفسـد به دار جهـــان معتبر مکن --------------------------------------- ای خالق یــــگانه ای بی خوف و ریب من ای صاحب زمــــــان و مکان و حبیب من ای دارو و شِفـــــــــا و دم و ای طبیب من ای التیـــــــام زخـــــــــــم دل ناشکیب من از دست من گرفتــــــــــه میان شرر مکن --------------------------------------- محمود را ز لطف عمیــــــــــم ات شِفا نما از درد و از مریضی و از غــــــم جدا نما از شــــــــربت امیـــــــد و محبت عطا نما فـــــــرش سعـــــادت دو جهان را سخا نما این زندگی دو روزه ای من مختصر مکن --------------------------------------- شنبه 10 قوس 1397 خورشیدی که برابر میشود به 01 دسامبر 2018 ترسایی سرودم احمد محمود امپراطور


یارب مرا تو خستــــــه و بی بال پر مکن
محتاج خوان و کیسه ای هر بی پدر مکن
باغ امیــــــــد سبــــــز مرا بی ثمـــر مکن
زین بیشتـــــر حیــــات مرا پر خطر مکن
غیر از دری خود به دری در به در مکن
---------------------------------------
استــــــم ملول و خستـــــه و بیمـار ناتوان
اشـــــکم به ســــر فتاده و باشد دوان دوان
روز من است درد و شبــــــــم ناله و فغان
دیــــگر کجا و از چه تو میــــگیر امتحان
مُـــردم بس است این همه قطع نظر مکن
---------------------------------------
ز آوارگـــــــــان کوچــــــه ای تنهاییم بلی
بیچــــــــارگان بی ســــر و، بی پاییم بلی
افتــــــــــــادگان گمشـــــــــــده پیداییم بلی
داغ سیــــــــاهی این همه رســـــواییم بلی
عمــــــرم گذشت و مابقی آن هــــدر مکن
---------------------------------------
خواب گـــــــران و دیده ای بیدار تا به کی
صبح و مســـــا و عالــــــم تکرار تا به کی
از ما شکست و ســـــــردی بازار تا به کی
یک واژه عشق و خلقِ گرفتـــــار تا به کی
خاکت شــــــوم خدای من از من گذر مکن
---------------------------------------
یک را ببینی بر ســـــر ما ســـــروری کند
یک را ببینی دعـــــــوی خود کشوری کند
یک را ببینی تا به فلک خود ســــــری کند
یک ادعــــــــا مســـــلم و هـــــم کافری کند
هـــــــــر مفسـد به دار جهـــان معتبر مکن
---------------------------------------
ای خالق یــــگانه ای بی خوف و ریب من
ای صاحب زمــــــان و مکان و حبیب من
ای دارو و شِفـــــــــا و دم و ای طبیب من
ای التیـــــــام زخـــــــــــم دل ناشکیب من
از دست من گرفتــــــــــه میان شرر مکن
---------------------------------------
محمود را ز لطف عمیــــــــــم ات شِفا نما
از درد و از مریضی و از غــــــم جدا نما
از شــــــــربت امیـــــــد و محبت عطا نما
فـــــــرش سعـــــادت دو جهان را سخا نما
این زندگی دو روزه ای من مختصر مکن
---------------------------------------
شنبه 10 قوس 1397 خورشیدی
که برابر میشود به 01 دسامبر 2018 ترسایی
سرودم
احمد محمود امپراطور


[ شنبه 97/9/10 ] [ 12:54 عصر ] [ احمد محمود امپراطور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 199
بازدید دیروز: 407
کل بازدیدها: 1211771